60594
Książka
W koszyku
Konflikty są obecne w każdej firmie. Ich przyczyny mogą być rozmaite: publiczna krytyka, nadużycie władzy, odmowa współpracy czy usilne dążenie do zbytniej bliskości. Również cechy jednostki, takie jak styl kierownia, płeć, wiek czy osobowość, wpływają na kształt relacji w środowisku zawodowym. Podstawowe pytanie zarówno pracowników, jak i pracodawców to: jak je rozwiązać. Czytelnik znajdzie tu ciekawe przykłady ćwiczeń oraz opisy praktycznych sposobów nawiązywania zdrowych relacji z przełożonymi, współpracownikami i klientami. Dzięki temu z pewnością nauczymy się przeciwdziałać sytuacjom konfliktowym.[źródło: tekst z okładki].
Status dostępności:
Wypożyczalnia w Zielonkach
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. podtyt.: skąd się biorą, jak je rozwiązać.
Tyt. oryg.: Interpersonal conflicts at work, 1993.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej